July 5, 2013

This time - last year

This time last year I was exploring charms and sins of Las Vegas with my whole family. Time flies, as they always say. And here I am tonight sitting in my old bedroom trying to make some plans for upcoming future and life. Fortunately, weekend is coming and I can stop to worry and enjoy what summer brings! Wish you all a wonderful time with your families and dear ones! 

Presne pred rokom sme spolu s celou rodinou objavovali caro Las Vegas. Ach, ako ten cas leti. Ale nebudem sentimentalna. VOBEC. Dnes sme pre zmenu oslavovali Cyrila a Metoda a ich vyrocie - 1150 rokov od prichodu na Velku Moravu. Kazdy den sa musime tesit z niecoho noveho a nepoznaneho. Nie, dnes nie som v Las Vegas. Som v Kosiciach a snivam a planujem svoju buducnost. Nastastie sa nad tym nemusim trapit dlho, lebo je tu vikend ;-) Tak Vam vsetkym zelam, aby sme sa mali co najlepsie a uzili si ho so svojimi blizkymi! 

Photobucket


Be the first to reply!

Post a Comment

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x