October 9, 2012

burgundy here - burgundy there

You hear it everywhere, on each and every single fashion blog you have that color of the season is: burgundy! Well, I have to admit, there's something about it. Me myself, am a lil bit more than obsessed with that autumn color which is just so right and fits so well with army green parka :)
So now, I am presenting you my favorite burgundy things of this fall. And it's not all about clothes! Get inspired!

1. My passport is burgundy color! (I guess that almost everyone's passport is that color, if only you're not British, then it's dark blue I assume, and that's very cool as well!) So it gave me an inspiration, that I'd like to go somewhere again!

2. Oh the best nail polish in the world. I am a big fan of Mavala, the Swiss cosmetics company. They do the nicest colors and everlasting polishes! Try it! My fav is: New Dehli.

3. My Jigsaw bag. Just randomly happened to be burgundy as well. I got it from my dearest friend Siva, when she was moving out of Berlin and had no more room to pack it in. BIG thanks!

4. New jumper from H&M! Super cosy!

5. Microeconomics textbook! The love of my life - or at least for this semester. And I have to tell you a secret - Macroeconomics is burgundy as well - haha. Can't wait! 

6. My old scarf from H&M, probably one of the first things I bought in Prague - 6 years ago (!!!)

7. And again the already mentioned nail polish. Looks very nice, right? :)

8. Moschino Glamour! Actually this is not my perfume anymore, but I still like it very much. I used to use it 2 years ago I think and it was love at first smell! This bottle belongs to my roommate Katka tho.

9. Coffee, tea and good company! Inseparable things not only for autumn but for every season!

And what's burgundy in your life?


Pocut to z kazdej strany, na kazdom modnom blogu, v kazdom casopise. Farba tohtorocnej jesene je bordova! Musim sa ale priznat, ze tak isto mam pre tuto farbu slabost a nieco na tom bude, ze sa nam vsetkym tak paci tato farba jesene. Ved uz len jednoduchy fakt, ze tak dobre ide k vojensky zelenej parke nie je vobec na zahodenie.
Tazke Vam tu dnes prezentujem svoje najoblubenejsie veci jesene, ktore zhodou okolnosti maju bordovu farbu. Nechajte sa inspirovat!

1. Moj pas je bordovy! (Asi ako zvysku celej Europy, s vynimkou mozno v Britanii, kde ich maju tmavomodre, ale aj tie su hrozne cool!) V kazdom pripade ma to inspirovalo, aby som opat vymyslela nejaky vylet, lebo uz "dlho" som nikde nebola :D

2. Och, najlepsi lak na nechty na svete je Mavala! Vyskusali ste ju uz? Je to svajciarska kozmetika a maju najkrajsie a najtrvacnejsie laky na trhu (podla mna). Su balene v malych flastickach, takze ich spotrebujete skor ako vyschnu! Moja oblubena farba je New Dehli.

3. Moja Jigsaw kabelka je bordova len nahodou, nakolko som ju zdedila od svojej kamaratky Sivy, ktora ked sa stahovala z Berlina spat domov, uz nemala miesto kam ju dat. Dakujem Siva!

4. Moj novy sveter z H&M - extremne prijemny!
5. Mikroekonomia - laska mojho zivota, alebo aspon tohto semestra. A chcete pocut tajomstvo? Makroekonomia je tiez bordova!

6. Moj stary sal z H&M - ktory je asi jednou z prvych veci, ktore som si v Prahe kupila - pred 6timi rokmi (!!!)

7. A opat lak na nechty, ktory som tu uz zmienila. Ze je pekny?

8. Moschino Glamour - to uz ale nie je moja vonavka. Ja som ju vypotrebovala asi 2 roky dozadu. Ale este stale mi krasne vonia :) Tento flakonik vsak patri mojej spolubyvajucej Katke.

9. Kava, caj a dobra spolocnost - to je to neoddelitelne nie len pre jesen, ale pre kazde rocne obdobie!

A co je bordove vo Vasom zivote?
Photobucket


8 comments:

  1. fiiha, este aj moj hrncek je in, asi ho zacnem nosit so sebou ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hovori sa tomu - v spravnom case, na spravnom mieste :D

      Delete
  2. burgundy is the best winter colour!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad people out there think the same! Thanks!

      Delete
  3. Zboznujem MAVALA laky !! ... a bordovu neznasam, ale ked ju nazves burgundska..asi si nieco burgundske zaobstaram! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na Mavalu nedam dopustit, obvzlast ked ju maju vo Fann 3 za cenu 2 :D

      Delete
  4. I'm currently obsessed with burgundy so this is great for me;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ReplyDelete

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x