November 6, 2012

keep it simple


I was always into crafts and DIY projects. When at high school I always home-made presents for my friends for x-mas. But then at the uni as I'm running out of time even for a cup of coffee, I became a normal human and buy x-mas presents. Even tho I have to admit that sometimes I don't even buy, I just give my presence as a present (laaame!!!)
Anyway, when I am studying I need to count a lot (all the formulas and numbers, oh geee) so my table was a mess of papers and pens and pencils. But I said NO MORE! And as there is no upcoming visit to Starbucks on my schedule so I could grab a paper cup and put my pens inside, I went for plan B instead.
I used the old glass from honey, which was sitting on the shelve and decorated it with pink ribbon.
And voila - here it comes! As simple as it could and as practical as a paper cup!
Are you also crafty soul? Or rather buyer of everything? I'm all ears!
PS: Do you see in the background the postcard on the wall? It's Szent Istvan Cathedral in Budapest and I am in love with this postcard. The drawing, the colors and the object - just perfection!

Stale ma bavilo doma si nieco vyrabat, lepit a skladat. Ked som este bola na strednej skole, tak som kazde Vianoce vyrabala pre svoje kamaratky darceky. No potom na vysokej skole, ked nemam cas ani dat si normalnu kavu, tak som sa stala opat raz normalnym a obycajnym clovekom, co kupuje vianocne darceky. I ked, musim sa priznat, ze niekedy ani na tie nezvysil cas/peniaze a ja som svojich blizkych obdarovavala svojou pritomnostou :D
No ale spat k veci! Kedze teraz mam semester celkom narocny na pocitanie a vypocty a kalkulacka nestaci, potrebujem aj armacu pier a ceruziek, tak sa mi tu na stole urobil celkom chaos. Ale ja som sa mu postavila a vravim UZ NIKDY VIAC! A tak, nakolko v najblizsej dobe nemam naplanovanu cestu do Starbucksu, aby som si skonfiskovala nejaky papierovy pohar, ako som to robila po minule roky, tak som musela prist s planom B.
Pouzila som stary pohar od medu, ktory mi len tak postaval na policke a cakal kedy ho vezmem k babke na povalu. A tak som sa ho chytila, ozdobila maslou a voila! Jednoduche a prakticke, nie?
A co Vy? Vyrabate radi? Alebo si skor vsetko kupujete? Podelte sa!
PS: Vidite v pozadi na stene tu pohladnicu (ok, uznavam, asi tazko sa prehliadne, takze ano vidite ju)? Je to Baziloka sv. Stefana v Budapesti a som do tejto pohladnice uplne zblaznena! Kresba, farby a objekt su jednoducho uchvatne!

Photobucket


5 comments:

  1. Jaaj Leni potesila si ma svojim DIY zanietim, dufam, ze nie jednorazovym! :) Ja som si vcera poezrala tvorive dielne u nas v Umeleckom raji, ktore by ma zaujimali a mam problem, lebo chcem ist na vsetky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty si zase potesila mna svojim komentarom, Zuzi:) Co sa tyka Umeleckeho Raja, tak nebola som tam asi milion rokov, ale je to momentalne na mojom liste, kam ist ked budem v Kosiciach! Vies, Vianoce su pomaly za dverami, treba sa inspirovat a byt produktivny a hlavne kreativny! :D

      Delete
  2. this is such a cute idea :) xx


    skinnyfoxx.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for reading and sharing your thoughts with me! x